Lördag.

Chacha bloggen, lördag idag. Vaknade tidigt idag av att mobilen ringde. Efter samtalet kunde jag intte gå och lägga mig igen för mormor skulle komma hit vid 12 och jag hade lovat att vara hemma. Blev en god brunch i alla fall med potatisgratäng, rostbiff och kalkon. När mormor sedan åkte härifrån åkte jag iväg för att köpa mössa men det slutade istället med en keps haha.

Sitter och funderar på vad jag vill ha för mat idag, har inte en aning vad jag känner för idag. Jag sitter samtidigt och kollar på egopics från början av nian, shit vad man längtar tillbax asså.
Skall iaf vara hemma idag och kolla på nya wallander, någon som vill joina?

Ser att besökarna ökar så glöm inte att sprida bloggen till era vänner och att kommentera lite mer.
Checkar in senare, PUSSPUSS<3

Andra veckan i nian<3



2009-12-19 | 17:08:28 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J-krantzen @ bdb

Grymt fina kläder :)

2009-12-23 // 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback