Lördag.

Usch nu är snön här också, när man väl är så gott som frisk är det klart att det skall börja snöa. Om det nu måste snöa kan det la iaf komma riktig snö istället för det som kommer nu. Men som jag sa så är jag frisk igen så nu blir det updates igen. Vet att ni har saknat mig.

Lördag idag, vaknade vid ett av att mamma fråga mig om jag ville med till stan och kolla lite julsaker. Eftersom jag behöver en ny mössa så åkte jag med, dock hittade jag ingen. Blev lite godis istället, får bli en mys kväll framför tv:n om det nu kommer nåt bra.

Kollade på idol igår, det fick svenska folket att sjunka sååååååååå hääääääääääääär mycket i mina ögon. Hur kan man rösta på talanglösa Erik? Eller rösten har han ju men inte en gnutta utstrålning. Och hans flickvän, vad var det för ett litet miffo. Det var la Eriks stund när han vunnit, inte hennes. Det hade la varit okej om hon bara gick upp och kramade honom som pappan gjorde men inte stå där som värsta nicke nyfiken under hela framträdandet. Vi får hoppas att Calle blir den stora trots sin andraplats, han är ju lixom redan KINGEN.

Nu skall jag klä granen, checkar in lite senare.
Pusspuss Looovers<3333


Dagens Outfit:
Väst-Stadium
Stickat-H&M
Byxor-Zara
Skor-DinSko
Skinhandskar-Åhléns

2009-12-12 | 16:10:08 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Gabriella

Fin blogg! :)

2009-12-12 // 16:24:15
» BABOOO

Min vast!!!!!!!!

2009-12-15 // 05:34:52
» hahahah

hahhhahah vart fan köper du dina kläder din mupp

2009-12-20 // 15:41:43
» Anonym

till hahahaha:

Varför hacka på killen bara för att du är avundsjuk? Det står ju vart han köpt dem din jävla mupp. Hans kläder är hur snygga som helst och kostar mer än vad hela din garderob gör :S

2009-12-20 // 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback