Juligt.

Mhm, vad mysigt. Suttit och kollat julfilmer framför öppnaspisen hela dagen. Det är så himla mysigt när man sitter där i mysbyxor, tjocktröja och ett stort täcke över sig. Man blir så himla avundsjuk när man sitter där och kollar på alla perfekta jular med snö och mörker, vi har ju bara kylan. Men när jag sedan tittade ut genom fönstret såg jag att det hade börjat snöa. Det var första gången på länge som jag blivit glad över snön. Jag kommer ihåg när man var liten och kunde vara ute i snön från morgon till kväll. Nu är man enbart det om man åker skidor.

Imorgon är det julavslutning i skolan också, äntligen. Verkligen skönt med ett brake från skolan nu och bara kunna vara. Inga måsten och inga tidiga morgonar.

Vad säger ni skall man återgå till någon mysig film nu och dricka lite varm chocklad?
Se ya'll later, pusspuss<3

Snart kommer tomten, tur att jag varit snäll i år (A)



2009-12-17 | 19:14:54 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback