Fy skäms på mig!

Sorry alla söta, dåligt med update nu men vad skall jag göra när jag är sjuk. Verkar vara nån gammal hedlig maginfluensa, magen är verkligen inte på min sida. Jag har inte haft någon ork alls utan har ägnat dessa två dagar till att ligga nerbäddad i soffan och kollat på Rush Hour 1-3 och Bad Boys 1-2. Riktigt sköna filmer men måste säga att tack vare Will Smith så är Bad Boys snäppet vassare. Men som alla vettiga filmfantaster vet så spelar det ingen roll vad det är för film, är Willie med så blir den garanterat bra. Det bästa är ju att hans karriär började med att han var rappare. Nu skall jag återgå till det stora täcket och soffa för att se om det finns nåt bra på tv. Under tiden kan ni ju lyssna på en skön låt.

Pusspuss Loovers<33


"Will Smith - Getting Jiggy With It"

2009-12-10 | 22:25:00 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» weslann

Du har så rätt det där med will smith, Om han är med i en film så är den garanterat bra^^

2009-12-12 // 16:18:56
» Nicole

ja fy skäms på dig!

bra blogg btw :)

2009-12-12 // 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback