Freeziiiing!

Brrrr, sjukt kallt idag. Dessutom hade man gympa idag så var tvungen att ta bussen, fattar inte hur jag överlevde i morse när jag väntade. Fick iaf bli att ta på sig bikerboatsen idag, grymt varma och sköna.

Softishdag idag igen, film, film och åter film var vad vi höll på med i skolan och sista lektionen var gympa. Var på Heden och åkte skridskor, det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara. Efteråt passade jag och några andra på att kolla på Musikhjälpen, haha shiit vad kort Jason "Timbuktu" är. Dessutom fick Robin en ny vän, så gulliga tillsammasn var dem<3.

Är sjukt hungrig nu, har bara ätit en liten sallad idag så nu bär det av för att se om vi har nåt varmt att äta. Efter det skall jag bädda ner mig i täcket och tända en varm brasa.

Checkar in senare, Pusspuss lovers.


Dagens Outfit:
Jacka-Åhléns
Stickat-Åhléns
Tröja-H&M
Byxor-D&G
Skor-Johanssons
Halsduk-H&M
Väska-FredPerry/NK



2009-12-17 | 14:48:00 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jennifer

snygg väska :)

2009-12-17 // 15:44:08
» natascha

galet skön stil! ;)

2009-12-18 // 01:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback