Fifafarsan.

Chacha allihopa, just nu är jag faktiskt på rätt så bra humör. Min bdb (Chriibban) har fått vara oanmäld en hel dag, inte en enda som anmält den för "kränkning av annans tillgångar" idag. Det får bli ett litet "WOHOO" på det asså.
Har för övrigt haft en riktigt chill dag, mestadels av dagen har gått till att spela en massa matcher mot pappa på fifa. Haha han blir alltid lika grinig när jag vinner och sedan vill han inte spela mer men efter en stund kommer han tillbaks och säger "Vi kan väll spela en match till men jag förstår inte vad alla tycker är så bra med det här j*vla cp-spelet. Det finns ju ingen tanke bakom det".
Adda mig på PS3 om ni vill möta mig, jag heter ChrillarN på det.

Jag har också hunnit planera en fika imorgon med en gammal klasskamrat, det skall bli riktigt mysigt. Lite tråkigt att man inte träffar sina gamla klasskamrater så ofta längre.

Nu skall jag sätta på en film. Pusspuss alla söta (L)

Inte alla som har en Fifafarsa, hihi

2009-12-28 | 23:04:23 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Belindaaa

HAHA jag har blivit anmäld fem gånger i dag:(

2009-12-28 // 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback