De efterlängtade julklapparna,

Chacha alla söta, hoppas ni hade en mysig julafton igår med mycket mat och presenter. Det hade iaf jag.
Här kommer en liten lista på det jag fick. Det är folk som ville att jag skulle fotografera det jag fått så jag fick la gö det då haha. Måste bara säga att det är lite tråkigt att jag fått flera påhopp via pm på bdb om ekonomi och påhopp som "bratbög". Jag förstår inte riktigt var min sexuella läggning kopplas sammans med ekonomin? Dessutom kan jag med 100% säkerhet säga att jag inte är homosexuell. Det enda jag förstår utifrån era kommentarer är att ni verkar vara måttligt avundsjuka. Till er kan jag bara säga att det är roligt att ni forsätter läsa min blogg trots era åsikter om mig haha.
Jaja nu skall vi inte vara sånna utan nu skall jag försöka räkna upp det jag fick i julklapp.

FavoritChrillans Julklappar:
Jag har säkerligen glömt något menmen i stora drag, This was it.
Pusspuss alla söta, see ya'll later<3

Swatch Shaq 34
<3




2009-12-25 | 22:20:31 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Höga eller ¨låga converse ? :)

2009-12-25 // 23:18:17
» Linda - Rosa chica

haha jasså? :) onsdags eller?

2009-12-26 // 07:30:39
» Linda - Rosa chica

aha :) haha jag kämpade för att vinna men vann nada :(

2009-12-26 // 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback