Dag på landet.

Chacha alla söta, sorry för dålig update idag. Jag har spenderat hela dagen hos farfar med släkten vilket har varit väldigt mysigt faktiskt. Roligt att träffa vissa som man inte träffat på ett bra tag och dessutom ha något att pika "storkusinen" för under hela dagen. Kan samtidigt säga att "storkusinen" i vanliga fall kallas Alex eller Ange och han ville så gärna att jag presenterade honom här på bloggen så alla tjejer skulle ha någon att tråna efter. Han är ca 185cm lång, vältränad fotbollsspelare på hög nivå (VFF:s A-trupp). Han har ljust hår och är lite av en märkesbög haha så om det är någon som är intresserad så är det bara att slänga en kommentar. Juste han är född 1990. Förutom att vi umgåtts med släkten har vi också ätit gott och brottats med minikusinerna i tv-rummet, alltid nice.

Vad händer på nyårsafton förresten, någon som vet vad man kan göra?
Skall kolla lite på tv nu så kanske jag checkar senare, om inte så säger jag godnatt tillsammans med Alicia Keys.
Pusspuss alla söta. <3

Alicia Keys - Distance And Time


2009-12-26 | 22:47:08 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Paulina

Ser att du är en trogen läsare på min blogg så tänkte därför kolla på din blogg. Gillar den och din klädstil och det är ju inte helt fel att du samtidigt ser bra ut.



Hoppas du fortsätter läsa min blogg, kisses and hugs Paow.

2009-12-27 // 01:08:56
» liljohnii

Ojojoj big chrill har fixat määäääk satsta dirr ;) hon verkar lovande kolla hennes blogg go fore it hon ska ju bleka tänderna med haha

2009-12-27 // 01:45:16
» Alex

Hahaha mycket fint skrivet brush

2009-12-27 // 03:00:36
» Bögjävel

Haha okej! Jo, det är fint med mig. Förlåt för ett sent svar!

2009-12-27 // 14:04:42
» liljohnii

always niiiice :)

2009-12-31 // 03:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback