All night long, (L)

Blev ingen hemkomst för syster idag utan hon får tillbringa natten i Finland. Är tydligen snöstorm och hon har bara myskläder på sig. Haha måste vara sjukt kallt. Aja hon kommer hem i morgon istället och jag som lovat att komma och hämta henne på landvetter måste vara där när planet kommer vilket är beräknat att landa 09:10 så det blir ingen sovmorgon imorgon heller. Har förövrigt spenderat dagen hemma, John var här en stund förut också men var åkte sedan för att köpa gran med familjen. Så mysigt med julen då man nästan gör allting med familjen och som det ser ut nu kommer det bli en riktigt mysig jul med mycket snö, tummen upp för det. Man kan ju undra vad man får av tomten också, jag har ju varit så snäll under hela året för det säger min mamma haha.

Nu skall jag sätta på en film och kanske sedan försöka sova, så här tidigt på ett lov lixom men känner att det behövs. Jag säger godnatt tillsammans med CB.
Pusspuss alla söta.

"Chris Brown - Gotta Be Your Man"



2009-12-21 | 23:52:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback