Måndag



Här sitter man i ren Amerika-anda och äter bacon innan skolan börjar. Jag är förvånadsvärt inte alls så trött jag räknat med efter Green Bay Packers chockerande vinst i natt. Nu däremot börjar jag bli lite trött när jag kommer på att jag igår skulle ha pluggat på det jag har prov på om cirka två timmar istället för att ligga och spela FIFA. Men ingen panik på mig, det kommer säkerligen gå bra.


Vi hörs efter skolan, idag har jag även säsongens första fotbollsträning - äntligen!



Peace Out

2011-02-07 | 11:17:09 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Ihhhh jag sitter mitt emot dig på bussen!!!!!

2011-02-07 // 12:11:29
» Anonym

Du sitter på 16 :o

2011-02-07 // 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback