What the F?!


Polo Ralph Lauren Fall 2010

Skall lägga mig nu med en flaska cola i ena handen och en påse godis i andra och äta mig till sömns. Om ni utgår på mitt otroliga humör kan ni nog gissa hur det gick i matchen. Måste ändå ladda inför imon, då skall jag in till NK och kolla Ralph Laurens nybyggda butik. Jag lovar också att jag i morgon kommer vara mycket mer aktiv på bloggfronten, samt att det troligen kommer ett inlägg innan jag börjar skolan. Pusspuss

2010-09-02 | 22:19:46 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kajsa

aldrig kul att förlora.. hoppas bara du älskar att vinna mer än du hatar att förlora, då blir de lättare :)

2010-09-02 // 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback