Fika?


Det blev inte så många inlägg igår, jag tror bestämt bara det blev ett. Jag vaknade nämligen med en huvudvärk som var till duga som vägrade att ge sig, så jag låg på soffan hela dagen! Detta märktes i mailhysterin haha, jag har fortfarande inte smällt känslan av att vara en "storbloggare". Det känns helt sjukt att varje dag ha ett hundratal nya mail med frågor om allt mellan himmel och jord. Keep it up, det gillas starkt från min sida.

Nu skall jag snart sätta mig och äta en stabil söndagsfrukost med mamma så man orkar med dagen. Sedan skall jag göra mig i ordning, plocka fram lite kläder och åka in till stan. Skall dra in med Christian och Philip, jag tror min plånbok får vila även idag så jag har extra mycket att handla för när jag drar till Stockholm på onsdag.

En fråga bara, om jag skulle kommit fram till dig och frågat om vi kunde ta en fika, hade du gått med på det?

Svar: Självklart, kom fram och "name the place" så bjuder jag på fikan!
Jag har en fråga! Hehe.
Vad tycker du om boots, som ser lite mer ut som kängor, på tjejer?
Svar: Vad jag tycker om boots på tjejer? Jag tycker du skall läsa mitt tidigare inlägg You hade me at Primeboots
så tror jag du förstår vad jag tycker.
(Jag fullkomligt äskar det!)

2010-09-05 | 12:12:29 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ida Eberstål

manligt sexigt det gillas!

well idag mår jag som jag förtjänar så att säga sista shotrundan skall man alltid hoppa över right?

hur står det till själv

2010-09-05 // 12:46:37
» L I N D A

Frågestund på bloggen släng gärna in en fråga så får du läsa svaret i ett inlägg ikväll eller imorrn! :)

2010-09-05 // 12:55:36
» belinda

alltså fixa din design mannen:(

2010-09-05 // 15:53:51
» Nathalie

allt är bara bra med mig! själv då? haft en bra helg?:D

2010-09-05 // 17:00:57
» Jonna

Väldigt kul att du svarar så fort, det gillas!

2010-09-05 // 17:41:24
» jennifer

härligt :) nej har vart barnvakt,självdå:D

2010-09-05 // 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback