Följa ideal, Moderat eller Sosse, Rasist?



Hur skall en tjej se ut tycker du? Smal/tjock? Blond/Brunett? Eller tycker du en tjej skall se ut som alla jävla ideal?

Svar: Jag tycker varken en tjej skall vara för smal eller för tjock, lagom är bäst eller vad säger man? Det måste finnas former, lite kurvor skadar inte, sen vet jag att det finns folk utan genetik för att vara "smal" eller "tjock" men vad gör det? De tjejerna har mycket annat som andra tjejer inte har. Idealen idag är sjuka och borde inte följas av någon! Sedan angående hårfärgen får jag säga som innan, brunetter är de tjejer jag lättast attraheras av men självklart dissar jag inte en tjej för att hon är blondin.

Jävla moderatjävel, hur kan du ens se dig själv i spegeln när du vaknar?
Svar: Jag är moderat ja, men vad gör det dig? Vad gör det någon annan än mig själv? Är inte politik varje individs privata åsikter, något man kan hålla för sig själv om man känner så? Jag lever för att de som kämpar, de med långa utbildningar skall få de pengar de förtjänar utan högre skatter än andra på de pengar de tjänat ihop. Privatiseringen är även den ett hett ämne, men om ni som snackar så mycket varit insatta inom politiken hade ni vetat att dem inte vill ha total privatisering utan enbart till viss del, något som bidrar till konkurrens som i sin tur bidrar till en bättre sjukvård då varje vårdenhet har något att jämföras med. Men för att jag idag står närmst Moderaternas åsikt betyder ju inte att jag alltid varit eller kommer vara moderat, vem har ens sagt att jag är helhjärtad moderat? Jag delar även vissa åsikter med Socialdemokraterna men jag känner att Moderaternas politik idag förbättrar min levnadsstandard. Sedan vet även jag att Moderaterna har sina brister, men vilket parti eller för all del människa har inte det?

Vad tycker du om SD?
Svar: Svår fråga att svara på, hur man än vrider och vänder på svaren om Sverigedemokraterna blir man i slutändan ändå kallad "rasist" enligt svensk majoritet. Jag anser att viss del av deras politik är något som faktiskt går att bära fram längre än vad den tidigare gjorts. Jag anser inte att alla invandrare skall kastas ut, att vi skall stoppa intaget totalt och absolut inte att invandrare har ett lägre värde, det är bara skitsnack! Jag har en massa utländska vänner och jag vet att majoriteten inte är kriminella eller något annat som många sverigedemokrater påstår.  Det jag tycker är att vi skall se över hur vår invandrarpolitik faktiskt ser ut idag. Hur skall den förbättras, går det att minska intaget med några få procent under en viss tid för att på så sätt kunna förbättra levnadsstandarden för de som redan fått assyl? Jag anser att det idag gått överstyr, vi tar idag in fler än svensk stat kan ta hand om, pengarna räcker helt enkelt inte till. Sen måste man ändå se det som att Sverigedemokraterna fått en demokratisk plats i riksdagen och då skall även dem få sina röster hörda, dem skall få en chans. Funkar det inte, drar dem med en gång upp frågor som "varför skall invandrarsvinen hit för?" eller andra rasisitiska frågor kan dem enkelt frysas ut av de andra sju partierna. Men jag är absolut inte Sverigedemokrat och absolut inte rasist!

2010-09-20 | 21:21:19 | | 10 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Karin

love it.. sjukt bra inlägg... Keep up the good work :D

2010-09-20 // 21:30:02
» Anonym

tummen upp och hatten av! grymt inlägg!

2010-09-20 // 21:32:22
» zarai

Jag är från Iran men du fullkomligt trollband mig. En moderat med bra synsätt och en som slår ut det negativa ur SD med det positiva! LOVE YA STYLE BTW!

2010-09-20 // 21:44:51
» Anonym

93a, yeah right?! inte med dem argumenten och detta klockrena inlägg! Du bevisar att man inte behöver vara rasist för att anse att det blivit för stort intag och jag tror att det är så alla svenskar känner bara att de flesta är för fega för att säga något!

2010-09-20 // 22:08:08
» ciiz

ja i fredas var jag med min pojkvän, och i lördas och igår mådde ja inte så bra.. har fått en jävla förskylning :(

2010-09-20 // 22:12:15
» E M M A

sv: ja det gjorde det :) var en fest som var ganska rolig, själv då? hände det något kul för dig?

2010-09-20 // 22:19:30
» Alina

Godnatt! =)

2010-09-20 // 22:39:09
» amanda

bara det att sd inte vill minska invandringen med några få procent för att förbättra levnadsstandarden för de som redan fått asyl.

2010-09-21 // 11:31:00
» Jimmy Whoo

Couldn`t have said it better myself..

2010-09-21 // 19:56:57
» catta

SD tänker inte (och har inte heller makten) att kasta ut massa invandrare, alla som har uppehållstillstånd lr söker asyl och sköter sig är mer än välkomna att stanna i Sverige.

Situationen kommer ju tillomed bli bättre för invandrarna, för nu kan de som redan bo här få hjälp med att få jobb och bättre bostäder. Och sen sak till dags att skilja på människor och islam.. Islam är ett problem om den får större mark i Sverige. Skilda tider för män och kvinnor på badhus och inget fläskkött i skolan. Ajuste det har redan hänt i Sverige. Islamister går ut öppet med att dom vill införa sharia-lagar i väst.. Och att vara "politiskt korrekt" öppnar pärleportarna till Sverige för Islam. Samma sak i England och USA. Sverigedemokraterna är emot Islams framgång i Sverige. Du är nog den enda jag sett hittils som har huvudet på skaft :) Bra jobbat. Mvh

2010-09-24 // 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback