He's a Maniac


He's a maniac, maniac.

Finns det någon/några bloggar du inte skulle klara dig utan?
Svar; Det skulle nog vara Andreas Wijk's blogg, han är den första bloggen jag faktiskt började följa (närmare bestämt i januari 2009). Därför måste han ju även bli den sista bloggen jag läser. Sedan har jag väl lite småbloggar här och där jag läser ibland men inget jag hade fått ångest och lagt mig och rullat runt om jag inte fick läsa.
Hur skulle du vilja att ditt liv ser ut om 25 år?
Svar; Om tjogofem år sitter jag för hoppnings vis och äter en god lunch vid den här tiden, en lunch mitt i New York City. Kvar på lunchen har jag en halvtimme, sedan skall jag infinna mig på mitt kontor, kontoret med utsikten man enbart kunnat drömma om. Jag arbetar som börsmäklare för Wallstreet eller också sitter jag med en dator full av Excel-filer med kvartalets senaste redovisningar för hur budgeten lyckats hållas inom ramarna med goda marginaler för något av världens mest exklusiva designermärken. På fridtiden skall jag vara ekonomiskt oberoende och kunna spendera så mycket tid som möjligt med mina två barn och även min fru. Vi skall ha en lägenhet i kant med Central Park och en villa i California, en weekend-lägenhet här i Göteborg är även det ett måste. Kortfattat, jag vill vara snuskigt rik, ha en kärleksfull familj och ett jobb jag älskar.

2010-09-14 | 19:39:04 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» johanna

Det låter som en himla bra och välplanerad framtid :) inte så pjåkigt ^^

2010-09-14 // 19:55:14
» Frida

Jag gillar dina framtidsplaner! Bra att vara målmedveten:)

2010-09-14 // 21:06:33
» Anonym

omgomgomg! suget i blicken är inte att leka med :O

2010-09-14 // 21:07:27
» julia

dina framtids planer låter väldigt trevliga ;)



sv: haha tackar :)kul att det finns dem som tycker det, utöver mig själv då ^^ okej, själv så ä väl de enda speciella att jag dejtar en kille just nu, så det är väl kul :)

2010-09-14 // 21:12:15
» kikki

Allt det där llät fantastiskt förutom börsmäklare x3 Nu vet ju inte jag vad en sådan är för något, men det låter som om att det har mkt med matte att göra iaf...

2010-09-14 // 22:22:11
» VERONICA

Hej och tack för att du kikar in i min blogg. Du är ju bara för charmig. Dog när jag såg dig :D

2010-09-16 // 01:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback