Tisdag


Foto:  Nikolina Vanja Ilic

Nu sitter man som vanligt i skolan, känner ni variationen på mina morgoninlägg? Jag gör det då inte. Dock är det lite skillnad på detta inlägg jämfört med de senaste då jag nu istället har Psykologi. Denna dag slutar omkring fyra så ni kan förvänta er ett inlägg nån gång vid halv fem. See ya later aligator!

2010-09-14 | 10:03:27 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nikolina

jaha här snor man bilder utan att länka till bloggen :P;)

2010-09-14 // 10:22:12
» Sheila

SV; Japp! ;)

Har bara haft möte och simmat!



Ha det fint!

2010-09-14 // 12:42:00
» Michelle

Jag älskar din stil! Du kommer gå långt med din blogg och dig själv som varumärke för du har en inspirerande stil och till skillnad från alla andra "manliga" modebloggare får du dina outfits att bli manliga! Okej Andreas Wijk passar i sin stil men han passar i den på ett gulligt och lite feminint sätt medan du får exakt samma kläder till att bli SNYGGT och SEXIGT! Du får det helt enkelt att gå hem hos så många fler! Keep it up. Love Michelle

2010-09-14 // 16:28:48
» julia

sv: haha ja men tack så mcyket endå :D Ja allt är bara bra med mig, själv då? :) något spännande som händer i ditt liv just nu?

2010-09-14 // 16:38:24
» Nikolina

Haha, såhär borde jag göra oftare ju! :D

2010-09-14 // 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback