TIDLÖS, SPORTIG ELEGANS.


Tidlös, Sportig Elegans. Jo tidlös kan jag hålla med om men jag tror inte jag och NK/Polo Ralph Lauren ser riktigt lika dant på det uttrycket just nu.


Det var ju meningen att jag och Philip idag tidigare under dagen skulle gå på Ralph Laurens nyöppning av deras butik på NK, en öppning som varit planerad till att ske tidigare i veckan där PRL's senaste kollektion varit planerad att visas. Istället möts vi på plan 2 av ett timmerverk, fullt av plankor och damm, medan det på våningen nedanför sker ett väpnat rån i NK Details, NK's klock- och smyckesbutik. Kanske inte riktigt vad man väntat sig. Nu har inte heller NK något fastställt datum till när PRL öppnar. Lyckat NK!

2010-09-04 | 01:56:13 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» kikki

Men att sätta ett nytt datum borde väl inte vara så svårt? .__.

2010-09-04 // 09:40:48
» Cajsa

Sv: Mycket Mycket bra :)

2010-09-04 // 09:41:13
» Malin

Det är bra :)

2010-09-04 // 10:47:17
» Lisa

nu är de 5 finalisterna i veckans blogg utvalda. gå in och kolla om du är en av dom. Blev det du så är det bara att börja ragga röster, blev det inte du så kan du rösta på någon av finalisterna och hålla utkik efter nästa tävling :)

Lycka till :)

2010-09-04 // 11:32:54
» Alexandra

Jo tack de är fint här, själv då?

2010-09-04 // 11:55:56
» Jonna

Jag har en fråga! Hehe.

Vad tycker du om boots, som ser lite mer ut som kängor, på tjejer? Det kan vara till upprullade chinos/jeans, söta klänningar... Jag vet att många tjejer gillar den trenden så därför frågar jag en kille. Egentligen spelar det väl ingen roll vad andra tycker om det man har på sig, men det kan vara kul med en killes åsikt tycker jag!



http://kenzas.se/2010/08/17/sniff-sniff/#comments - Ett exempel.

2010-09-05 // 01:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback