Tenta

Snart är jag äntligen klar med psykologitentan, skall bli skönt att lägga den åt sidan och för första gången denna veckan verkligen få vara sjuk, att bara lägga mig ner och känna febern sjunka och stiga likt kvicksilvret i en termostat varje gång jag tar en panodil. Så nu blir det att avluta tentan med en finurlig tvist och sedan skall jag ha ett Fresh Prince-maraton. Puss


2010-09-28 | 13:55:20 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-09-28 // 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback