Outfit nr2


Dålig bild men den förmedlar en mystisk känsla.

Shit vilken känsla! Jag har kännt mig som världens kändis på stan idag. Jag har aldrig varit med om att så många kommit fram och sagt hej eller bara gett mig ett snabbt hej när dem gått förbi. Det är verkligen något man kan vänja sig vid. Därför skall jag åter igen med glädje upp till öronen gå för att se vad det blir till middag. Pusspuss

2010-09-01 | 18:42:34 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» JULIA - fashionbyjulia

SV: Härligt, tack så mycket :)

Roligt med många hälsningar! Snygg outfit också!

2010-09-01 // 20:23:20
» ugg boots

Monday I’ll be sponsoring the Vancouver Real Estate Technology Meetup group’s event over at Ceili’s on Granville. They have a guest speaker scheduled and I’ll be cranking

2010-09-02 // 10:02:21
» natalie

hrm..hittade din blogg idag asså jag kan inte förstå att du bara är 93.a? inte för att låta elak eller så men du ser faktiskt mycket äldre ut hehe men absolut inget negativt menat eller ah det beror på hur man ser det förstås :) Ha de fint!

2010-09-02 // 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback