Kill me slowly




Ja, vad skall man säga? Jag tror bilderna säger det mesta, om inte rubriken. Jag har inte kommit särskilt långt på min tenta som skall vara inlämnad i morgon. Men om ni bara visste hur mycket och hur konstiga grejer man skall skriva skulle ni nog förstå varför mitt word-dokument är tomt. Att skriva en psykologi-tenta, en tenta där psyket sätts på prov, där motivering efter motivering krävs, är inte det lättaste när man sitter hemma med feber och huvudvärk. Fast jag kan hålla med de i min närhet just nu som säger att det inte blir mer gjort för att jag sitter och gör en massa annat. I'll keep in touch, see ya'll!

2010-09-27 | 13:41:34 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback