jakt efter något nytt


Vad jag använder för filter? Det är bara min kamera som suger ganska hårt.

Riktigt trött på sådanna här gryniga och allmänt tråkiga foton. Känner för att uppgradera mig lite med en nyare kamera. En som är hyffsat lätt att använda och går för ett "studentpris". Känner inte för att punga upp med fem-sextusen för en kamera just nu. Är det någon som har något tips?

2010-09-03 | 14:22:03 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» michaela

Canon har en hel del bra och ganska billiga systemkameror. (=

2010-09-03 // 14:39:33
» Micaela

Sv: Ja absolut, det är jag helt säker på. Man ser allting på ett lite annat sätt. :)

Jadå, ingen fara. Givetvis får du fråga! Det är en lång och krånglig historia men för att göra den lite kort så har jag "svimmningsanfall". Jag får en extrem huvudvärk, liknade migrän, och sedan svimmar jag och är medvetslös allt från 5 minuter upp till en timme.. har haft detta i 5 år men ingen vet tyvärr vad det är ännu.

2010-09-03 // 14:44:49
» anna

samsung es55, grymt bra kamera. Liten och smidig att ha med sig :)

2010-09-03 // 14:47:40
» rebecca sörensen!

Nikon coolpix, det är ingen system men den är helt okej för att ta bara "egopix". inte dyr heller, typ 2000 :)

2010-09-03 // 18:21:59
» maya

Jag tycker att det blev snyggt ändå... när jag tar kort så använder jag min iPhone samt Camera+. bilderna blir jätte bra.



sv: jo tack, jag mår rätt så bra. sj då? 22.5.p säger du? Beror på vad man vill läsa och vart man söker. jag är väl inte ödets bästa skapelse men jag försöker iallafall trots mina hemska betyg från gymnasiet samt dåliga resultat från högskoleprovet.

2010-09-03 // 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback