Home sweet home


Efterlägtade skorna

Äntligen så var man hemma ifrån Stockholm! Det har väl varit helt okej men att sova i ett klassrum ena natten och en väldigt liten skolbänk andra var inget jag saknade när jag somnade i min säng i natt. Shoppingen i Stockholm blev inte heller av direkt av på det sättet man räknat med, det slutade med ett par nya ankelboots med snörning (på bilden) samt en riktigt snygg tisha ifrån Zara. Jag säger bara ojojoj vilken skillnad det är på Zara i Stockholm och den här i Göteborg. Men nu blir det förhoppningsvis ett tag innan nästa bloggpaus sker.
Senare blir det till att välja ut tre stycken till "Veckans Blogg". See you later aligators.

2010-09-11 | 12:43:33 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

FINALY!

2010-09-11 // 12:49:44
» fridah

du typ dissade sönder ju :(

2010-09-12 // 12:18:02
» Karin

KUL att du bor i göteborg när jag nyss flyttade därifrån ;)

2010-09-12 // 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback