Hemligt möte



Varit på ett lite mindre möte idag med en viss tjej om lite framtida planer som ni säkerligen kommer märka av i framtiden. Men vad det handlar om kan jag tyvärr inte säga än.

2010-09-15 | 18:05:41 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» moa

tjenna! allt är super med mig, själv då? :)

2010-09-15 // 18:35:04
» Anonym

SV:

Hallå där - Köp blåbär!

Kul med din kommentar verkligen, som svar på din fråga så är ju allt givetvis såklart bra med mig! Så nu är frågan hur är allt med dig efter ditt hemliga möte? ;) Du gör verkligen dina läsare eller förbipasserare väldigt nyfikna med detta inlägg! Så det är bara för att -stay tuned. Så vi får veta mera. Ha det fint! /Jyothi

2010-09-15 // 18:37:44
» Frida

Jo, alla teorier i psykologi A är rätt jobbigt, kan säga att psykologi B är sådär kul.. Hehe. Ännu mer fördjupning i alla teorier. Men det funkar ju:) Det lät ganska skönt! Allt är bra här idag, har varit så himla tråkigt väder i Malmö idag dock, och jag har spenderat halva min dag utomhus känns det som.. Allt bra med dig? :)

2010-09-15 // 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback