Fredag


Jacka - Zara, Skjorta - Tommy Hilfiger, Jeans - Acne, Skor - Zara, Väska - Mulberry, Klocka - Breitling.

Blev en sent första inlägg idag igen. Slutade elva idag och åkte direkt in till stan med Eddie, handlade lite nya grejer och tog en fika. När sista biten kladdkaka ätits upp ringde telefonen, Philip hade en massa tid att fördriva så han var på väg till cafét, en minut efter samtalet ringde Rebecca. Vi bestämde därför att gå till Frank's för att möta upp henne och Sara och därifrån har dagen fördrivits i Göteborgs innerstad. Nu skall jag äta, sedan ner och spela match och efter det kan ni vänta er "Veckans Blogg". Pusspuss

2010-09-24 | 17:17:21 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» kikki

det var tretusen år sen jag var i gbg, finns d bra shoppingställen där? Ska dit snart och behöver veta om jag ska ta ed mig shoppingpengar eller om dt bara är onödigt.

2010-09-24 // 17:31:49
» philipholm

Stolt inavndrarkompis!

2010-09-24 // 17:32:02
» SANDRA-EN BRA BLOGG!!

riktigt snyggt! :)

2010-09-24 // 21:33:37
» Jennifer

En aning lik Brolle på bilden;)

2010-09-26 // 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback