Frågor



Kan inte du kolla upp ngr snygga skinnjackor som finns i gbg åt mig som inte är för dyra? för jag vet verkligen inte vad jag ska ha för ngn
Svar: Hmm, det här var en ganska hård nöt att knäcka med tanke på att skinnjackan för tjejer inte är något topprioriterat plagg i höst. Men jag vet att Zara har ett ganska litet urval av den varan (som den på bilden ovanför från deras lookbook för 1 200kr). Sedan vet jag även att Carlings har ett mycket större urval i jämförelse med Zara men där kan priserna vara lite högre.
Kan du ge tips på hudprodukter för ansiktet en kille med bra hy, men vill också bevara det så, kan ha? :)
Svar: Jag brukar tvätta mitt ansikte morgon och kväll med en mouserande skrubb från Medstop. Sedan brukar jag även skrubba ansiktet med en skrubb/peeling från Garnier. Gör dock inte detta för ofta då (iaf för mig) kroppen vänjer sig vid det och så fort man struntar i det i en vecka eller två blir ansiktet fullt av plitor.

2010-09-13 | 20:25:35 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» maria

sv: kul att höra! =) nja roligt och roligt.. plugget och sen har jag sovit haha! vad har ud gjort?

2010-09-13 // 20:27:04
» Mahsa

hej hej! Det är bra, hur är det med dig? (:

2010-09-13 // 20:28:21
» kikki

Sv: Haft besök av en dramaturg i skolan idag, det var kul tills vi fick syrebrist på slutet :3 Annars har jag grävt efter växter ute i regnet i helt fel kläder på no:n och haft oförberett skolfoto x.x' Men det känns som att detta blir mitt bästa skolfot hitills. Mina gala är katastrof på riktigt förutom det från typ tvåan ._.

2010-09-13 // 21:03:23
» ASIAT

hejhej, vad gör du? :)

kraam

2010-09-13 // 21:06:07
» Karin

SV: Skönt att höra! Nej inget utöver det vanliga nästan... Själv?

2010-09-13 // 21:19:45
» Viktoria

Allt bra? :)

2010-09-13 // 21:28:32
» cassie

sv: allt bra med mig! :) hur är det själv?

2010-09-13 // 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback