Dagens outfit


Stickat - Fashion Against AIDS, Skjorta - H&M, Jeans - Acne, Skor - Zara, Klocka - O.N.E.

Riktigt skönt att sluta klockan ett, detta efter en dag full av matte. Först företagsekonomi-prov, sedan två timmar företagsekonomi fast ny fördjupning och avslutningsvis matte. Helt okej dag om ni frågar mig, jag är sju himla glad att man slipper alla långtråkiga ämnen så som historia, religion etc. Nu skall det "vilas upp" en stund med lite psykologitenta. Vi hörs senare. Pusspuss

2010-09-22 | 13:37:07 | | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Cissi

hehe jasså, men det är ju mysigt det med! :) Hoppas du mår bättre nu :) Jodå, idag har jag pluggat en massa matte, sedan har jag varit på stan ! :) vad har du gjort idag? :)

2010-09-22 // 15:10:51
» Micaela

Sv: Ja absolut! Jag som har gått ett extra år plus kommer läsa lite fler kurser vet exakt vad du menar. :) Vill ut i arbetslivet NU!

2010-09-22 // 15:37:55
» fashionformonkey

Okejokej, vad härligt! jag bloggar ju på Skövdes hemsida också, eller har precis börjat göra det. Fick erbjudande att blogga om mode och kläder där, skit kul tycker jag! Okejokej, jajemänsan jag jobbar på Brothers&sisters här i skövde då! trivs som fisken i vattnet.

2010-09-22 // 16:03:14
» Ruth Frida Marie

Denim, I like it.



Sv: Jaså inte det? Hur gammal är du då? Jag har kommit fram till att det verkligen äger med krogen! Haha. Men filmhelger är dock också roliga, med riktigt mycket popcorn och glass. Förövrigt är allt bara bra. Tänkte ringa runt lite och kolla om någon är sugen på utgång, jag är lite sugen. Det är ju trots allt lill-lördag.

2010-09-22 // 18:41:50
» Karin

ja herregud, Fe är ju så mycket roligare?;)

2010-09-22 // 20:15:27
» Anonym

Ett ord, SNYGGT

2010-09-22 // 20:31:41
» Frida

Men snygging!

Haha och ja, jag håller med dig.. Hade varit rätt skönt att slippa skolan ibland ;) hade varit bra med pannkakor, glass och chokladsås hela dagarna:D

2010-09-22 // 21:50:52
» SANDRA-EN BRA BLOGG!!

snyggt!!! :)

2010-09-23 // 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback