Chrillan goes bananas.

Oj, gårdagen bara flög iväg så det blev bara ett inlägg. Fy skämmes på mig, men jag han ju trots allt inhandla lite nytt under dagen så det vart inget fel på denna helgen.
Nu är det ny vecka, nya tag, kaos i regeringen och ja, något annat nytt? Förlåt om jag verkar lite crazy men jag blir sån här efter en dag med bara teoretiska ämnen så som t.ex. psykologi. Men hold on, jag skall bara äta något, ladda batterierna och sedan kommer en dagens, förhoppningsvis är jag även "back to normal" om jag nu har något sådant läge. Vi hörs senare, see you later aligators.

Piké - Tommy Hilfiger
Skjorta - Tommy Hilfiger


2010-09-20 | 16:51:05 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» fashionformonkey

skitsnyggt!

allt bra?

2010-09-20 // 17:06:45
» Emmy

sv: Haha, okej där ser man :-)

Allt bra idag då?

2010-09-20 // 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback