Business Manager


Väst - Everest, Skjorta - Tommy Hilfiger, Linne - Att, Jeans - Zara, Skor - Converse.

Så nu var man hemma igen såg precis att jag fått en del bloggrelaterade mail, riktigt roliga saker men tyvärr hemligstämplat för allmänheten tills vidare. Dagen har gått riktigt snabbt och jag slogs precis av att jag måste sätta mig och göra klart min och en klasskamrats affärsplan över vårt företag som skall presenteras på tisdag. Lite stress men det skall nog gå om jag ger mig fan på det. Alltså är det vad jag just nu i nån timme fram över skall göra. Vi hörs när jag är färdig. Pusspuss

2010-09-05 | 17:42:45 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frixxie

Sv: jo det är sant, men det är fortfarande bara någon procent skulle jag tro :) Har du haft för dig i helgen då? :)

2010-09-05 // 17:58:52
» sofiarosa

Tack, haha jag med :)Fint!



Kul med blogg mail! haha

2010-09-05 // 19:25:40
» FIONA - en ointressant vardag

snygg skjorta!

2010-09-05 // 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback