Wednesday

Chacha alla söta, min hals har det inte blivit något bättre med utan istället snäppet värre. Det gör att min dag har varit för slapp i soffan med glass och "The City", det har faktiskt blivit en del avsnitt eftersom jag vaknade allt för tidigt imorse, runt 9 typ. Men för en stund sen tänkte jag passa på att kolla bloggmailen och bland några läsarmail hittade såg jag att det stod Voddler, när jag såg att de skickat en invite till mig blir jag rikigt glad men den glädjen försvann fortare än den kom. Voddler var verkligen inte som man tänkt sig utan det fanns enbart ett fåttal filmer och när man väl hittade någon som faktiskt gick att se på kostade den 19kr att kolla på, whats up with that lixom? inte okej. Men jag kanske skulle få 2 invites som jag i sådanna fall lottar ut.
Nu skall jag återgå till "The City" och sedan väntar "Laguna Beach" haha, jobbigt att man fastnat för sånna serier men det blir väl så när man är uppväxt med en storasyster,
Pusspuss


2010-01-27 | 16:27:52 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback