Varför lägga ner tiden?

Haha sitter här och skrattar lite för mig själv efter att jag märkt att det är en del avundsjuka som säger att alla kläder jag äger är från Thailand och liknande. Om dem vill tro det så kan dem få det, bara en sak jag inte riktigt får ihop med det hela, jag har under mina 16år inte en enda gång satt min fot i Thailand eller något annat asiatiskt land. Självklart äger jag 2-3tröjor från typ Thailand som kompisar köpt men det har väl alla, men jag ser inte hur 2-3 tröjor utgör "alla" kläder jag har, Det utgör ju lixom inte ens en tjugondel av min garderob. Lite roligt att folk bryr sig så mycket att dem lägger ner tid på att hitta på en massa bullshit.

Pusspuss, keep on reading(L)


2010-01-02 | 17:44:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback