Torsdag,

Chacha alla söta, kom precis hem från en liten shoppingrunda på stan. Har lite huvudvärk men det går säkert över när jag tränar sen, så är det alltid. Har annars varit en helt okej dag med filmförberedelse i tyskan, sen har jag sån tur att jag har vikare i engelska och hon är igentligen utbildad industriinjengör så hon kan det tekniska sedan utbildade hon sig på en konstskola så hon älskar design och liknande så en stor del av hennes liv består faktiskt av bloggande, därför satt jag hela lektionen och pillade med den nya "bloggsidan" jag blivit inbjuden till. Hemsidan heter Soclog och ni kan besöka min sida HÄR. Sista lektionen var sedan simning och livräddning på Valhalla så det har inte varit en speciellt krävande dag.
Jag svängde även in på Åhléns när jag slutat för att köpa nåt jag velat ha länge, vad det var får ni se sen.
Nu skall jag äta nåt och försöka läsa lite ekonomi.
Pusspuss(L)


DagensOutfit:
Jacka - Zara
Tröja - H&M.
Byxor - Zara
Skor - DinSko.
Stickad Halsduk - H&M.


2010-01-21 | 16:04:01 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ....

Du har la fått en ny jävla klocka lr nåt!!!

2010-01-21 // 20:52:19
» Linda

En ny tröja eller byxor kanske? :D <3

2010-01-21 // 20:53:11
» Linda

En ny tröja eller byxor kanske? :D <3

2010-01-21 // 20:53:57
» Sanna

Med tanke på att du håller en så liten åhlénspåse kanske du har köpt klocka, glasögon, smink eller parfym? =) Sötnos^^

2010-01-21 // 20:56:04
» fråga din snygga tjej ;*

du kanske inte ska lägga ut vart du köper dina kläder, för då kanske dina s.k bloggläsare blir som dig. kulkul, think a little bit ?

2010-01-21 // 21:12:59
» fråga din snygga tjej ;*

du kanske inte ska lägga ut vart du köper dina kläder, för då kanske dina s.k bloggläsare blir som dig. kulkul, think a little bit ?

2010-01-21 // 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback