The Hills-Marathon

Chacha, jag har plågats av min hals hela dagen. Den gör så sjukt ont, det är inte som när man har lite ont i halsen och det värker när man sväljer utan det gör ont hela tiden. Jag har köpt sånna nya halstabletter som heter Zyx, haha det känns riktigt konstigt att ta dem för de fungerar som lokalbedövning så hela halsen domnar bort.
Ett tips jag kan dela med mig av är att det inte är så smart att träna i shorts när det är -10 grader och man redan har lite ont i halsen.
Jag tror inte det blir någon skola dagarna nu framöver, man vill ju inte förvärra det så man inte kan åka skidor nästa vecka. Så nu skall jag bara bädda ner mig i soffan och ha ett marathon med The Hills.
Pusspuss

2010-01-26 | 15:34:25 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Läs min blogg

www.juhliaa.blogg.se

2010-02-03 // 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback