That's One Thing That You Know

Wallalalang wallalalang lang. Hur är det med alla? Jag är iaf piggare än någonsin, somnade vid ett inatt så det är juu framsteg för mig haha. det är hela 7timmars sömn, piggheten kan nog också bero på att träningarna dragit igång igen, man blir lixom en annan människa då. Är rätt glad också för jag fått reda på mitt nya schema, kommer bli långa helger kan jag säga. Jag slutar 10:50 på fredagar och sedan har jag sovmorgon till klockan 12:00 på måndagar, det kommer bli chill.
Kom hem från skolan idag, hade idrott på Göteborgs Judoklubb sista lektionen så passade på att checka lite i butikerna på stan när jag missade bussen hem.
Nä vet ni vad, jag har alldeles för mycket energi nu, jag skall dra mig till källaren nu och gymma en stund.
Hör av mig senare idag. Pusspuss

En låt som garanterat kommer pumpas i källaren är See You In My Nightmares med Kanye West och Lil Wayne, den släpptes 2009 men har inte lyssnat på den så mycket men nu har den fastnat haha.

"See You in My Nightmares - Kanye West feat. Lil Wayne"



2010-01-14 | 15:48:38 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linnea

hej hej vad tycker du om min blogg? :)

2010-01-14 // 16:05:08
» liljohnii

walalalang låten e bättre med KRS1 :D

2010-01-14 // 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback