SÖNDAGSTRÖTT,

Chacha alla, har inte gjort någon tidigare update idag men det är för att jag faktiskt inte suttit framför datorn idag. Jag vaknade vid tre av att mamma frågade om jag ville ha "frukost", självklart ville jag det haha. Det blev som igår nybakat bröd och hallonkräm, sedan var det tänkt att jag skulle öppna min ekonomibok för att plugga inför kunskapstestet imorgon men självklart blev det som vanligt inget med det. Istället gjorde jag lite allt möjligt, kollade lite kläder i olika tidningar, försökte övertala pappa att köpa en Mac istället för en windowsbaserad, pratat med syrran om gårdagen m.m. Sedan hade jag inte så mycket tid över för det var dags för fotbollsträning, alltid nice.
Nu har jag iaf bestämmt mig för att plugga lite men det hade underlättat om jag visste vilka sidor det var men det löser sig nog, jag vet ju iaf vad det jag skall kunna handlar om så det skall nog inte bli några problem.
Pusspuss

"John Legend - Motherless Child" HOPE FOR HAITI

.

2010-01-24 | 20:17:27 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» PHOTONERDEN

Sugen på en ny design? Du kan tävla om en i min blogg, =)

2010-01-24 // 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback