Sömnlös i Seattle,

Chacha bloggen, första dagen i skolan idag. Vart tvungen att gå hem efter två lektioner, jag riktigt kände hur kroppen tagit stryk efter alla sömnlösa nätter under lovet. Kroppen svarade inte på någonting utan gjorde lite som den själv kände för samtidigt som jag blev riktigt illamående. DOch har jag vilat upp mig på soffan nu så är lite bättre nu.
Träffade en massa från Bräckeskolan på vägen till skolan idag, riktigt roligt men roligast var ju att träffa Gabriel. Det var ett tag sen man såg honom. Man träffar de gamla kompisarna allt för sällan nu känner jag, det är nästan som man inte träffats på flera år när man träffar de gamla kompisarna nu. Nu skall  jag se vad det blir för mat idag och sedan försöka sova lite till på soffan. Checkar in senare.
Pusspuss(L)


Dagens Outfit:
Stickat-H&M (Nya myströjan)
Byxor-Dolce Gabbana
Skor-DinSko

2010-01-07 | 16:02:06 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ronjaa

fin vit lampa i hörnet, bara för jagmockså har sån här hemma ;d eeheheh (y

2010-01-14 // 16:09:14
» omg ;oo

snyggggast ever !! (aaaa'

2010-01-15 // 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback