Plugga, vad är det?

Chacha igen, blev som jag befarat inget plugg idag. Jag har istället kollat ikapp mig i Paradise och ätit soltorkad ananas haha, lite skum smak i början men efter de 3-4 första var det det helt okej och sedan blev det bara godare och godare. Nu skall jag duscha och göra mig i ordning och sedan sätta på en film, jag måste somna tidigare än vanligt ikväll för jag är outhäderligt trött på monarna nu.
Imon är det iaf en chill dag med 3 lektioner varav sista är simning, sen har jag fysträning på kvällen och nån stans där i mellan skall jag försöka knöka in lite historia- och lite mark/planekonomi.  Vi hörs imorgon och tills dess kan ny lyssna på en låt som inte är nåt vidare "bra" utan det är mer en låt som klistrar sig fast på hjärnan.
Pusspuss(L)

"Owl City - Fireflies"


2010-01-20 | 22:15:33 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» MickPick

gick in för jag tyckte titeln var kul och hoppades få se nån gay fjortis pojke men så såg jag låten och blev super glad underbar låt. ville bara säga det :D

2010-01-20 // 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback