Onsdag

Chacha bloggen, kom hem för en stund sen efter en "slitsam" skoldag. Trött som få är jag i alla fall så jag skall lägga mig på soffan och kolla de tre senaste avsnitten av paradise hotel för att sedan kanske men bara kanske kolla lite på historian jag har prov på nästa vecka. Det kommer med största sannorlikhet inte ske, jag börjar alltid dagen innan för det känns som jag behöver pressen på mig för att komma ihåg allt. Jag har ju trots allt aldrig under mina 10,5 år i skolan råpluggat inför ett prov och jag har ju heller aldrig haft ett IG så det verkar ju funka. Men men jag checkar in senare när jag vilat upp mig lite haha.

Pusspuss.


DagensOutfit:
Jacka - Zara
Byxor - H&M.
Skor - Converse
Mössa - Rut. m.fl.
Nerds - H&M.

2010-01-20 | 15:57:09 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kissie

Nämen hejsan sötnos ;D im the one and only!

2010-01-20 // 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback