Oj då!

Chacha alla söta, jag har inte varit i skolan idag. Det började med att jag vaknade vid 07.00 imorse och kände mig lite krasslig men jag gick ändå upp för att göra mig i ordning, när jag sedan satt och kollade på tv i väntan på bussen slocknade jag. Jag vaknade igen när klockan var 11.30 men då med världens halsont. Resten av dagen har jag tillbringat i soffan med tv och musik men det känns redan något bättre så imorgon blir det nog skolan igen. Nu skall jag äta middag, jag tror det blir varma mackor eller något för de andra skall äta ugnsbakad lax vilket jag inte klarar av att äta. Lax skall ätas grillad, så är det bara!
Jag får se om jag orkar göra ett inlägg senare, Pusspuss<3


2010-01-19 | 17:43:54 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

kan ju knappast bara vara jag som tycker att det är gay att blogga? :P seriöst , lägg ner skiten

2010-01-19 // 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback