Ny vecka.

Chacha bloggen, får be om ursäkt över att jag inte varit så aktiv här under helgen. Det har varit en skön helg med polare och sånt.
Ny vecka och nya mål, är det inte så man säger? haha. Jag ser iaf bara framåt, jag vill ha lov nu nu nu! Helst sommarlov men sportlovet kan få komma nu också om det vill. Men tänk er sommarlov, chilla i solen på dagen och polare på kvällen, kan det bli bättre? Men nåt jag fick reda på idag som jag faktiskt ser fram emot är att jag skall åka skidor med skolan i mars. Det skall bli roligt, jag skall åka skidor med syrran och kanske john också om två veckor också så det är också nåt jag ser fram emot. Det är bra att man har sånna småsaker att hela tiden se fram emot så man inte blir helt deprimerad över skolan.
Annars har det väl varit en degdag med ekonomi och historia, bra att man har laptopen att fördriva tiden med.
Nu skall jag äta nåt och sedan sätta på en film innan träningen som är ikväll (ännu en sak att se fram emot) så jag checkar in senare. Pusspuss!

Har inga bilder på dagens kläder så det får bli en grym låt istället haha. Det är en låt från Omarions nya album som nyligen släpptes, albumet är helt ok faktioskt.

"Omarion - Last Night"


2010-01-18 | 15:04:22 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback