No please!

Chacha alla söta, vaknade för en stund sen med världens ångest. Jag insåg nämligen att skolan börjar imorgon, inte nice! Jag kommer ihåg i grundskolan då såg man faktiskt fram emot skolan efter jul och nyår och det var samma sak efter ett lång sommarlov, medans nu vill man bara så långt bort som möjligt. Vad finns det att se fram emot, historia eller kanske de 2tim och 40min långa svenska lektionerna kanske? Nej tack, svenskan var för mig ett av de roligaste ämnerna innan med diktamen och noveller and so on. Vad gör vi nu liksom, skriver ett personreportage som vi i vanliga fall haft 2 max 3 veckor på oss att göra medans vi nu har 3-4månader. Det är liksom det vi gör på lektionerna, skriver på ett personreportage. Men men, det är bara att bita ihop och göra det. Det är ju trots allt "bara" 6månader kvar till sommarlovet haha.

Nu skall jag ta något att äta, pusspuss<3

2010-01-06 | 15:44:10 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» elin

snygg design :)

2010-01-06 // 15:54:52
» liljohnii

Man har la fan aldrig sett fram emot att komma tillbaka till undervisningsanstalten bräckeskolan eller :O

2010-01-11 // 18:09:14
» liljohnii

Man har la fan aldrig längtat till undervisningsanstalten bräckeskolan eller :O

2010-01-11 // 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback