Lördag,

Chacha bloggen, lördag idag och jag vaknade för en timme sedan typ. Blev väckt av att pappa står och lyser mig i ögonen med en ficklampa, strömmen hade tydligen gått så han hade fått komma hem från jobbet. Sedan blev det en riktigt härlig lördagsbrunch eftersom mamma (som vanligt) bakat en massa bröd, alltid nice lixom. Det är som sagt lördag idag, vad händer hos folket? själv har jag inget planerat så får se vad dagen/kvällen har att bjuda på. Jag skall iaf ta det lugnt en stund till och sätta på en film så jag vaknar till ordentligt, jag behöver minst 3 timmar innan jag är "vaken" haha.
Fick reda på igår att jag är med i en så kallad "fjortisfilm" på youtube haha, lite otippat faktiskt.
Jag spanar in på bloggen senare,
Pusspuss

FavoritChrillan @ 3:02


2010-01-23 | 15:41:54 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» yulia

hahah, du var ju sötast :) <33333333333

2010-02-03 // 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback