Löpskor.

Chacha alla söta. Kom hem från en kort sväng på stan nu. Hittade tyvärr inga byxor eller jo två par men de var båda i storlek XL. Det känndes inte riktigt som det var rätt. Dock blev det ett par skor som jag först och främst var ute efter. Det fick bli ett par adidas som var riktigt nice att springa i, väger verkligen ingenting. Man får hoppas att dem är lika sköna utomhus som dem är inne.
Fredag idag och inga planer på något, tror jag skall vara hemma och kolla på Let's Dance. Måste ju checka om det är nån som kan dansa haha.

Skall möta en polare på fifa i alla fall så jag checkar in senare,
Pusspuss<3

Löpskorna^^


2010-01-08 | 17:47:40 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» pojkensgarderob.devote.se

sv. Jag kommer kanske att få inom en snar framtid som jag i så fall lottar ut i bloggen. Håll utkik!

2010-01-09 // 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback