Lång dag,

Lite seg i benen nu. Blev en rikitigt lång dag på stan med syster idag. Började med lite fönstershopping runt om i stan, hittade ingen speciellt utan gick mest runt och flummade, sedan vid 16 hade syster tid hos tandläkaren så det blev en snabbis dit. Sedan började "shoppingen", det blev inte så mycket utan det fick bli två tröjor, en jeansjacka som skall användas till våren, ett skärp och wax till håret. Juste hann med att köpa nylonsträngar till den gamla gitarren också. Efter att vi insett att vi inte längre skulle hitta nåt bestämde vi oss för att äta nån kinabuffé, alltid nice.
20.45 började filmen som vi från första början åkte in till stan för att se, Luftslottet som sprängdes. Den var faktiskt riktigt bra, jag gillar sättet dem kan få in lite komik i en såpass allvarlig handling. Tummen upp för det.

Jag kollade lite på hm men hittade ingen speciellt, just nu ser jag fram emot deras vårkollektion. Den ser ut att vara riktigt lovande. Passade på att checka Ralph Laurens vårkollektion också, den verkade inte heller fy skam.
Skall sätta på någon film lr nåt nu så checkar nog in imorgon igen efter jag vilat upp mig efter den långa dagen.
Pusspuss alla söta.
H&M


Ralph Lauren


2010-01-05 | 00:13:20 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anne ;)

Jag tycker bäst om H&M's modeller. Dom ser oftast inte liak feminima ut som många andras gör ;)

2010-01-11 // 18:00:34
» Anne ;)

sv; Det har du ju rätt i också.

2010-01-12 // 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback