Kings and Queens

Chacha alla, spelat gitarr och suttit framför datorn hela kvällen. Jag har nästan inte haft någon tillgång till tv.n på hela dagen eftersom mami kört nåt True Blood-marathon här hemma och jag orkar inte lägga mig i mitt rum och kolla. Nu har hon iaf bara ett avsnitt kvar och då är den min, får se om det finns nåt som är värt att titta på annars får det bli till att nörda lite med ps. Haha ingen som är sugen på en match Fifa?
Haha vet ni vad jag gjort idag, historialäxa. Tro det eller ej men jag har gjort en läxa, shit asså det händer inte ofta men när det händer är det nästan en sensation.
Nu är tv.n ledig så nu bär det av mot soffan, under tiden kan ni lyssna på 30 Seconds To Mars nya låt "Kings and Queens". En riktigt skön låt faktiskt.

Pusspusss.

"30 Seconds To Mars - Kings and Queens"


2010-01-12 | 20:50:51 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Amanda

Gör du något annat än kollar på tv och spelar ps? Annars gillar jag bloggen och tycker du är jättesöt :D Tihihih

2010-01-12 // 20:55:05
» Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-13 // 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback