Inte roligt,

F*n också! Jag måste börja kolla lite på shoolsoft, stressa som en jag vet inte vad till skolan imorse. Jag kommer till klassrummet och märker att ingen är där, skyndar mig till andra klassrummet som vi ibland är i, ingen där heller? Då ser jag tre stycken från min klass som sitter med sina datorer och ser lite besvikna ut, de har nämligen gjort samma sak som jag. Vi började tydligen klockan 12:10, 12:10 fattar ni och jag är där 9:40. Det är inte okej, istället bar det av till Paprika för brunch där vi mötte upp några andra. Annars har det varit en seg dag med privatekonomi och historia, det ser vi ner på -.-
Nu måste jag iaf skynda mig att äta något och sedan byta kläder för idag är det träning igen, det blev som jag trodde sist med fys och sånt och samma blir det idag.
Hör av mig senare.
pusspuss<3

Gamla goda tider!


2010-01-13 | 16:35:41 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback