Har du hört ryktet om Morgans,

Chacha bloggen, kom hem från filmen nyss (Har ni hört ryktet om Morgans). Den var faktiskt bra, jag undrar bara hur majoriteten av svenska befolkningen kan påstå att den är humprbefriad. Däremot kan jag säga att den inte varit någonting utan Hugh Grant, han gör lixom hela filmen med sina små instick här och där brytandes på sin engelska accent. Jag måste även nu säga att jag stör mig nåt enormt på alla "coola" grabbar som går på bio för att sedan sitta och bråka med allt och alla bara för att spela tuffa inför tjejerna som sitter bredvid med sina platinablonda hår. Man känner bara för att släppa popcornen och gå fram och skalla dem en efter en och sedan helt ostress gå och sätta sig igen men så fungerar det tyvärr inte.
Nu skall jag ner och byta om till mjukisbyxor och en hoodie, spanar in på bloggen senare.
Pusspuss


2010-01-22 | 23:24:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback