Friday,

Chacha alla söta, idag hade jag min sista korta fredag på väldigt länge. Jag kommer verkligen sakna att sluta 10.50 menmen livet går vidare. Vart trött i morse, trodde inte jag skulle lyckas ta mig upp. Jag låg och kollade på The Ultimate Fighter och Tapout hela natten så jag får helt enkelt skylla mig själv att jag är så trött.
Idag är det ju fredag som sagt, vad händer? Jag vet inte själv vad jag skall göra idag så får se om det kommer upp något roligt att nappa på. Det enda jag vet att jag skall göra är att jag skall lägga mig en stund på soffan och vila så jag orkar att vara vaken ikväll. Jag hör av mig med fler inlägg senare idag.
Pusspuss.


The (chill)Look Of Today



2010-01-15 | 14:47:35 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback