Fredagsmyys,

Äntligen fredag och jag är redan trött, lite segt men ändå sjukt skönt. Idag var sista korta fredagen för nu kommer jag sluta kl 15 under 8 veckor framöver, inte dåligt opepppå det.
Dagen varit soft med kort skoldag och sedan hem, min lilla minikusin eller ja han är 5år nu så han kanske inte är så liten längre men han har iaf varit här idag, alltid mysigt. Jag skall snart ner och göra mig i ordning för att sedan åka in till stan och kolla på bio med mamma, tro det eller ej men en tonåring kan faktiskt gå på bio med sin mamma. Hon frågade i förgår om jag ville gå med så varför inte, då vet man att det kommer bli god mat i stan och lite sånt.
Jag checkar in när jag kommer hem igen,
Pusspuss

Haha jag har suttit och lyssnat på en låt från 2007 hela dagen, den har lixom betsatt sig fast på hjärnan.

"Ky-Mani Marley - Ghetto Soldier"


2010-01-22 | 17:43:17 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» super mario

jag lyssnar på den nu :)

2010-01-22 // 17:57:56
» Bobbi

Nice blogg!;) Ky-Mani äger:D

2010-01-24 // 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback