Förj*vlig stil!

Mitt pigga och glada humör jag haft idag försvann för cirka tio minuter sedan. Jag skrev ju om mitt underbara schema som vi fick i förrgår i förra inlägget, när jag kollade på schoolsoft precis har dem ändrat det så förj*vligt att jag nästan får mardrömmar. Man har verkligen sett fram emot den sköna sovmorgonen på måndagen men nu har dem istället lag in en j*vla samhällslektion på morgonen så vi istället har en lunchrast på onsdagar som följs av lektion för att sedan återgå till rast fast den längre än lunchrasten. Och mina sköna korta dagar som jag skulle ha på fredagar har dem istället masakerat totalt med en äcklig j*vla estetisk verksamhet! Jag förstår verkligen inte hur f*n dem tänker när dem håller på så. Just nu hatar jag skolan mer än något annat, jag skall inte nämna namnet på skolan för då kommer jag la bli stämd som killen i stockholm blev när han skrev på facebook att han inte gillade sin skola.
Vad tycker ni om den "härliga" schemaändringen, borde skolan få hålla på så?



2010-01-14 | 20:26:10 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» liljohnii

verkligen jääääääääääääteeeeee synd chrillan hihihihi var grymt soft gymnasium enligt dig innan du skulle börja haha bräcke rules :)

2010-01-14 // 22:50:53
» Nikolina

Det nya schemat håller inte! :(

2010-01-15 // 20:35:47
» K-M

innan va de ett jävla tjöt om bra gymnasium o så, nu e de bara massa gnäll :D

2010-01-17 // 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback