Crawl.

Chacha, fortfarande sjukt seeg. Det känns som jag inte sovit på flera veckor, huvudet känns som en medicinboll är något liknande. Jag har försökt sova lite men kroppen kan trotts sitt tillstånd i slappna av, jag lägger mig gäspar några gånger sedan känns det som man är utvilad men sedan dröjer det bara fem minuter innan jag är lika trött igen. Konstigt det här.

Jag kom på att jag rensade lite skor i förgår, blev ändå en hel del över. Märkte att man nästan har för mycket converse hemma haha, hela garderoben full och mer skall det bli till vår och sommar. Det finns nog inga bättre skor än converse, så sjukt sköna och dessutom riktigt nice. Samtidigt som jag kollade runt bland skorna lyssnade jag på "Chris Brown - Crawl" (Lyssna på den här!)

Nä vad tycker ni, skall jag lägga mig och gäspa lite till? Det får nog bli så.
Pusspuss(L)

Kom fram till att man har 12par converse hemma(Y)

2010-01-07 | 20:22:29 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» hanna

ABOW :D

2010-01-10 // 18:45:15
» amandaernklev

haha ge mig ngra? xd



snygg blogg! :)

2010-01-12 // 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback