Chillidill

Chacha alla söta, idag har jag en riktig chilldag. Jag har legat i soffan sen klockan två och spelat MW 2, haha det är fett chill asså. Jag är så lat så mamma gjorde min frukost och gav mig det vid soffan, kan det bli softare?
Lyssnar på lite musik samtidigt men har typ tröttnat på alla låtar på min spotifylista. Fast jag har ju ändå så jag klarar mig. Söndagar är det värsta som finns, man känner verkligen att det är en hel vecka till nästa helg. Det enda som är bra med denna veckan är att fotbollen börjar imorgon igen, längtat som f*n efter det. Skall bli så skönt att börja träna igen och nu har vi ju ny tränare också som säkert kommer köra med oss ordentligt, alltid nice.

Nu ropar bapi och säger att det är mat, see ya'll later.
Pusspuss<3

"The Lonely Island - I'm On A Boat ft. T-Pain"


2010-01-10 | 17:25:04 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Wik

mw2 är underbart spel :D

2010-01-10 // 19:17:11
» Wik

mw2 är underbart spel :D

2010-01-10 // 19:17:17
» marre

du kan vara söööt ;) <3

2010-01-10 // 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback